Back to the reality

Har tillbringat tre dagar nu på Tullinge gymnasium. Är redan trött. Känns som om detta år kommer att ta en evighet att genomgå.
Men har kommit fram till att jag kommer att gilla mina måndagar. Börjar ej förrän klockan 12, vilket innebär att man hinner se på Days. Det gör liksom hela veckan. Sedan är det Bella och Sirwa som gäller. Var väldigt skönt att ha ett par bekanta ansikten som stod framme vid tavlan, som man redan vet hur de fungerar.
Har redan hunnit tappa bort min penna. Min Malin-penna som jag skulle ha till kalendern. Vi hade en fin tid tillsammans så länge det varade. Men den kanske kommer tillbaka?
Men det finns lite saker att se fram emot, så som fotboll, VM-kval. Två matcher live på Råsunda, och resterande hemma i soffan. Sedan så börjar väl förhoppningsvis mina TV-serier snart!

Snart bär det av till Tullingehallen för en träning. Var ju länge sedan jag rörde på mig nu... =/

Det är en talang att vara socialt missanpassad - för då kan man träna mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska dit med min mami en vacka :) haha brunare än dig kommer jag alltid att vara malin ;D

2008-08-27 @ 16:01:47
Postat av: Johanna

Det var jag som skrev men mitt rackarna namn försvann :)

2008-08-27 @ 16:02:47
URL: http://haniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0