Avdelning 06

Hade spexfotot idag i skolan. Ganska roligt att vår klass helt plötsligt blir som en klass när vi ska göra något speciellt. Mycket roligt i alla fall. Vi fick nog till det mycket bra. I en klass som består av psykfall, så är det nog inte så svårt =). Men gud, jag såg riktigt läskig ut! Blev fan lite rädd för mig själv. Vilket visserligen händer ganska ofta, men inte på samma sätt! Ska bli spännande att se resultatet sen.

Var något jag tänkte på? Men, nej det försvann som ett bortkommet brev på posten.
Ajuste! Tänkte på, att ibland så har jag ju faktiskt fler än 3 stycken som läser min blogg per dag. Och man vet inte vilka det är, de där kanske 3 övriga som tittar in. Ganska spännande, eller hur?

Nej, nu ska jag äta lite. Ska bege mig till Tullingehallen, för fjärde dagen i rad om lite mer än en timme.

Imorgon är det dags för vanliga skolfotot. Ska kanske se sur ut, för att visa min ilska mot skolfoton, likt min bror? Rent demostrativt. Tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0