"-Och varför räcker du upp handen?"

Rubriken: En av Martin Svärds alla härliga utlägg.

Tredje inlägget idag. Det var som fan, är aktiv! Men måste ju visserligen passa på nu innan allt kommer igång.
Har varit aktiv idag nästan! Har lagt ner alla de saker man kan behöva i ett pennskrin, i ja, just i ett pennskrin. Skrivit upp vilket ämne jag ska använda de olika blocken till. Dessutom har jag fixat en framsida till min kalener. Är lite osäker på baksidan. Men tror den ska bli lite Days inspirerad. Jag menar, om man någon dag har det lite jobbigt, så vet man ju att de som bor i Salem eller möjligtvis New Salem har det värre.

Har hunnit med två stycken väldigt goda gärningar idag:
- Gav bort mitt mellanskåp till en annan tjej i min klass. Kommer kanske ångra detta någon gång i framtiden. Men men. Jag har ett skåp. Det kunde ha varit värre.
- Lämnade blod idag, så att någon kanske kan få leva några år till.
Det började regna när jag var på väg till sjukhuset, och då blir man ju blöt. Om man kanske inte har ett paraply. Så när jag kommer fram till receptionen;
- Regnar det ute?
- Ja, det kan man säga.
-Jaha, jag trodde du var varm.
Alltså, ja, jag kanske svettas! Men fan inte så mycket! Haha.
Tog ett paraply som present efteråt. Kan man alltid behöva.

"Wilma: Fisken såg ju så levande ut.
Sören: Det finns levande människor som också ser döda ut. Har du sett stockholmarna i mars?
Wilma: Nä, vi kom i april."
- Ur Skärgådsdoktorn


Kommentarer
Postat av: ida'

2008-08-22 @ 22:34:39
Postat av: Ida

misslyckad kommentar ovan .. iaf, vad är det för jävla blombuske du har som bild? xD

2008-08-22 @ 22:35:13
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: M

Det finns mer saker i denna blombuske än vad man kan tro =)

2008-08-23 @ 18:48:22
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0