"Så som i mitt liv"

Ja, jag har inte varit så jätteaktiv här på den senaste tiden. Jag är kanske inte något ämne för bloggens värld? Är kanske en dagboksskrivare helt enkelt. Men jag tar upp försöket igen.

Har väl inte hänt så mycket på den senaste tiden som vanligt. Har fyllt 18. Känns precis som vanligt.  Ju äldre man blir, desstå yngre vill man vara. Man går förbi Banslättsskolan varje dag i princip och ser alla söta små ungar, som går och pratar med sig eller sitter och petar med en pinne i en lerpöl. Så mycket roligare än att sitta och räkna matte. Men jag är inte bitter. Igår fick jag faktiskt vara barn lite när jag lekte tunnelkull och TV-kull på träningen. Alltid kul.

Helgen har för övrigt haft två höjdpunkter. I fredags var jag ute på långpromenad med Belle. Det är alltid kul! Förstår inte att vi alltid har så mycket att prata om, visserligen diskuteras samma ämnen typ varje gång, men alltid lika intressant. Haha.
Igår kväll såg jag Så som i himmlen. Har inte sett den tidigare, men det var värt att vänta för att få den känslan. Herregud, vilken bra film! Köpte den idag på Mediamarkt. En sådan film ska finnas hemma! Kostade bara 99 kr med. Billigt=bra.

Allsvenskan är igång med. Djurgården vann första matchen mot Norrköpng och spelade lika mot Malmö igår, en hyffsad början, eller vad säger ni?

Ska la spela lite Sims nu tror jag.
//MCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0