"Reservation Road"

Jag är inte på topp idag alltså. Eller, snarare så är det min näsa och mitt vänstra öga som inte är på topp. De rinner som niagrafallen. Eller något sådant.

Men jag trotsade dem igår kväll och gick på Bio med Issa och Ida. Vi såg reservation road, alltså på engelska. Inte svenska. Jättebra att Issa och jag trodde att den hette reservation, som i reservera och road, som i att man tycker något är kul. Jag menar, då är något fel.

Issa: Alltså, Reservation Road?! Vad är det för namn? De där svenska översättningarna är så konstiga, jag undrar va den heter på engelska.
Jag: Ja, jag med.

Sedan i telefonen med Ida:
Jag: Ska du med på bio sen, det blir antingen Once eller Reservation road, det är typ en thriller.

Haha, men det blev många skratt åt det i alla fall. Filmen var för övrigt mycket  sevärd, bortsett från att man inte kunde låta bli att skratta lite varenda gång de nämnde Reservation Road.

Gjorde dessvärre världens förlust igår. Jag glömde att ta med mammas kort, också var jag tvungen att köpa en ny remsa! 110 kr! Jävla skit. Inte kunde jag planka heller, nej, nej. Det gör ej Malin Dalsmyr. Herregud. Det blev inget godis för mig inte, men Belle var så snäll och köpte lite fiskar och choklad till mig.
Fick trevligt sällskap av Peter på vägen hem med, alltid trevligt. Haha =)

Ja, nej, nu ska jag och mina kanaler gå och lägga sig o läsa lite.
Min besöksfrekvens på denna blogg har sjunkit avsevärt. Tror endast det är Ida som kollar den nu.
Ida, tack för det.
Om det är någon annan kan den ju alltid skriva en kommentar, haha.

So Long
//MCD

Kommentarer
Postat av: Ida

haha varsågod malin :)

2008-04-13 @ 13:31:44
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se
Postat av: issa

ursäkta?jag är en trogen läsare oxå,så d sååå!!!!

2008-04-13 @ 17:19:23
Postat av: MCD

Jag har skrivit ett eget inlägg till dig Issa. Men på min besöksgrej så såg man bara att det hade varit en besökare, och det är Ida som tjatar mest om att jag ej skrivet. Haha

2008-04-13 @ 17:27:30
Postat av: Johanna

jag då?

2008-04-14 @ 14:28:57
Postat av: Sanwald

jag är en mycket trogen läsare Manwald!! skulle dock uppskatta om du kunde kika in hos mig någon gång :D hoppas BSB blir lyckat ikväll

2008-04-14 @ 18:31:58
URL: http://zannalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0