På väg upp?

Är inte min vecka den här veckan. Har kännt mig lite nere. Ändå så har det varit jättefint väder, ska det inte bli tvärtom då? Men jag uppskattar det fina vädret. Alltid skönt, även om det framkallar fler svettattacker än vanligt, om det är möjligt. ;)

Hade tänkt plugga lite, blev inte så mkt av. Skicka iväg bokanalysen till Bella i alla fall. Så tänkte jag ta tag i FN-analysen, men så är frågepappret borta. Det har legat överallt när man inte vill se det, men nu är det borta. Kul.

Aja, om en timme börjar PP, ska se det idag! Har ju missat flera avsnitt, även fast jag har velat se.
Har pratat med min praktik idag, det ser ut som det blir ett jobb i sommar! Aaaaah! Känns väldigt bra, de ska återkomma på måndag. Känns som jag hört sånt mkt på den senaste tiden, men nu tror jag det stämmer!

Belle ska komma förbi mig nu. Vi kanske kan ta en prommis i det fina vädret? Eller sitta ute lite i alla fall. Haha.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0